Welkom bij mamaNL

Wij helpen brands, producten en diensten in-the-picture te komen bij moeders. Het is onze missie om met kwaliteitscontent over jouw merk, product of dienst de harten te veroveren van mama’s. Zodat zij blij worden en jij nog blijer.

MAMA PANEL

 

In ons Mama Panel zitten 100 moeders. Zij zijn zwanger of hebben kinderen in de leeftijd t/m 5 jaar. Elke maand vullen zij onze enquête in.

Daarnaast organiseren wij elke maand een Mama Session. Een praat- en brainstormsessie met minimaal 5 steeds wisselende moeders. Met deze mama’s duiken wij de diepte in om erachter te komen wat hen motiveert, blij maakt en aanzet tot (nieuwe) aankopen.

ONLINE CAMPAGNES

mamaNL ontwikkelde 3 campagnes waarmee we goede bereikcijfers en conversies weten te genereren.

WAT ONZE KLANTEN ZEGGEN

“Top hoor, zo alles. Loopt heerlijk allemaal. En die teaser, aaaah. We smullen hier. Ziet er super uit!”

Nicole Nelen

Brand Marketeer, Center Parcs

Voor de Week van de Opvoeding was het Nederlands Jeugdinstituut op zoek naar een goede samenwerking en inspirerende campagne voor ouders en medeverzorgers; beiden hebben we bij mamaNL gevonden! Met creatieve ideeën en veel enthousiasme kwam Brenda ons helpen met het opzetten van een e-mailcampagne ‘de Opvoedchallenge’ waarin ouders een week lang elke dag een opvoedtip in hun inbox ontvingen.

De samenwerking met mamaNL zoals het bedenken en opnemen van videotips met professionals was erg leuk en ook inspirerend. Brenda heeft veel professionele kennis van campagne voeren, de doelgroep bereiken met advertenties en video’s ontwikkelen. De samenwerking heeft geleid tot een succesvolle campagne en geeft inspiratie voor meer van dit alles.

Lea Brinckman

Communicatieadviseur, Nederlands Jeugdinstituut

Naast een hele succesvolle samenwerking met Brenda van mamaNL, vond ik het ook nog eens erg leerzaam en inspirerend. Het enthousiasme van Brenda werkt aanstekelijk! Alsof je voor even samen in een enthousiast creatief team werkt en non-stop op nieuwe ideeën komt voor onze gezamenlijke doelgroep, ideeën die in de praktijk ook nog eens erg goed uitpakten voor beide partijen.

Suzanne Bolkestein - Zum Vörde Sive Vörding

Eigenaar, SBZ Interieur Design en StijlvolStyling.com

Frequently Asked Questions

Welk bereik genereer ik met deze online campagnes?

Met een basis en medium pakket is uw bereik zo’n 50.000 mama’s. Met een large pakket ligt uw bereik rond de 100.000 mama’s.

Wat is de precieze doelgroep van mamaNL?

De focus doelgroep van mamaNL zijn vrouwen tussen de 25 en 45 jaar. Ze zijn zwanger of hebben 1 of meerdere kinderen in de leeftijd van 0 tot 5 jaar. Gemeenschappelijke deler is hun zoektocht naar balans. In deze periode van het leven is elke dag een verrassing. Je kindje ontwikkelt zich hard en jouw dag is elke dag anders. Het is een fantastisch mooie periode waarin veel vrouwen zoeken naar een ritme, me-time, goede voeding, (een mogelijkheid om te) sporten, informatie over opvoeden en opgroeien en de juiste producten die hen daarbij helpen.

Waarom heeft mamaNL een voorkeur voor videocontent?

Omdat uit tal van onderzoeken blijkt dat goede videocontent beklijft, dat het mensen aanzet tot verandering, dat het mensen raakt. Maar ook omdat we dit vak geleerd hebben, omdat we video’s zelf de mooiste manier vinden om verhalen tot ons te krijgen en omdat we in de niche doelgroep mama’s volop kansen zien.

Kan ik de geproduceerde videocontent ook voor eigen doeleinden gebruiken?

Ja, dit kan. Mits u het alleen voor eigen online doeleinden inzet. Dus uw eigen website en social kanalen.

Wil je ons uitproberen?

Als we niet al je vragen hebben beantwoord, schroom dan niet om vrijblijvend contact met ons op te nemen.