Jouw product verkopen aan mama’s?

Geeft jouw product antwoord op de behoefte van mama’s om balans te vinden? Of moet iedere zwangere of mama jouw product hebben?

Dan helpen wij je om een succesvolle match te maken.

ONDERZOEK NAAR MAMA’S

Wij willen precies weten wat er leeft onder onze doelgroep mama’s (25-45 jaar, zwanger of kids in de leeftijd 0-5 jaar).

Dat doen we door:
– maandelijks een groepssessie te organiseren met elk keer 3 andere mama’s.
– onze volgers 1 x in de 3 maanden te vragen een enquête in te vullen.
– wekelijkse desk research

Onze onderzoeksresultaten delen we graag met jou. Interesse? Vul dan hiernaast je naam en mailadres in. 

Video

Shorties, interviews, how-to’s, make-overs, expert-in-beeld, talkshows, work-outs, een mannen- of kids panel. Wij maken de mooiste video’s, die je niet alleen voor dit programma, maar ook voor andere doeleinden kunt inzetten.

k

Tekst

Product reviews, advertorials, winacties, blogs. Mogelijk in de mailing cyclus of op mamaNL Facebook.

Event

Workshops en ja, misschien een festival in 2018. Een mogelijkheid voor je brand om rechtstreeks in contact te komen met jouw doelgroep.
1

Adverteren

Een banner in de mailing cyclus of een sponsored post op Facebook. Als ondersteuning of bekrachtiging van jouw verhaal.

Mama = In Balans Challenge

Van 1 tot en met 31 januari 2017 ontvingen deelneemsters elke ochtend om 7u een mailing in hun inbox vol tips om bewuste keuzes te maken in het vinden van balans. Alle branded video’s verschenen daarnaast om 16u op mamaNL Facebook.

Branded & Content Partners

Mom in Balance, Bloom Psychologie, Pro Parents, Voeding & Balans, Allerhande Maaltijdbox, Vichy, Actify (Zilveren Kruis Achmea), Nextail (Blokker) en Center Parcs.

Deelneemsters

%

Gemiddeld open ratio

%

Gemiddeld CTR

%

Gemiddeld CTO

Top 5 Hoogste Open Ratio

1. DAG 3: Heerlijk recept & wat is jouw beperkende overtuiging

2. DAG 6: Vanaf vandaag beter slapen & een nieuw voedingsschema

3. DAG 7: Havermoutpannenkoekjes en een andere kijk op jouw verantwoordelijkheid

4. DAG 1: <naam> , deze maand kom jij in balans

5. DAG 24: Recept, korting voor <naam> en je eigen keuzes maken

  • Desktop 12%
  • Mobiel 63%
  • Tablet 7%
  • Onbekend 18%

Geopend Per Device

Onze mailings worden het meest op mobiele devices geopend.

E-mails worden het meest geopend in Safari (46%), gevolgd door Gmail (20%) en Chrome (20%).

Totaal FB bereik gedurende Challenge

Totaal betrokkenheid bij berichten

Totaal verstuurde mailings (NB: er waren 2 Balansdagen)

Top 5 Branded Video’s


1.
Allerhande Maaltijdbox Receptvideo

2. Allerhande Maaltijdbox Receptvideo

3. Vichy Anti-Stress Tips

4. Blokker Slimme Babymaaltijd

5. Blokker Overnight Oat Smoothie

Top 5 Redactionele Video’s


1.
Workout week 1

2. Workout week 2

3. Yoga serie voor mama’s

4. Alles over schuldgevoelens

5. Kun je als jonge ouder wel volledig presteren op het werk?

Top 3 Call-To-Actions

1. Doe De Echte Leeftijd Test

2. Korting op de Allerhande Maaltijd Box

3. Meld je aan voor het Actify Slaapprogramma

mamaNL

Online programma's voor mama's

Privacyverklaring
Cookiebeleid

© 2017 Sang Sang

volg mamaNL